19 maj 2011

kvällen då alla blev ginger i min kamera.

i tisdags var jag på språkarskiva med
vilma,
alice,
och saga. eller ja, vi var ju fler sen. men vi fyra var liksom ett koncept tillsammans.
sen åkte vi från vårt förarställe (där en man kom fram och ville fota oss för att han trodde att vi ville skapa någon ny trend med tygstycke över håret i knut mitt på huvudet, som alice hade). det var kul.
alice (märk väl den tyginklädda knuten)
nu undrar ni nog vad det var för ett himla koncept vi var. jo, eftersom temat var "kom som en låt" så var vi huvud, axlar, knä och tå. (helsvarta med orangea accenter på den valda kroppsdelen. jag var tå)
nora ullert var där.
det pussades.
mina fina tjejor.
elina var fierce/lite arg (?)
men det gick över
kom igen lena tror jag det var som spelades här.
photoshoot på toaletten.
det var en kul kväll för att det var fina och roliga människor! collage tillförde ingenting förutom rött ljus så det blev snygga bilder. (dock inte ens en liten strob-lampa).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar