11 mars 2012

ett halvt hejdå


hej mina vänner.

speciellt ni stackare som tappert nog fortfarande kikar in här. gulle er. (!)

såhär ligger det till: jag mår inte så bra just nu. helt ärligt vill jag helst bara försvinna från jordens yta och fly bort från allt. alltså allt.

då är det väldigt svårt att skriva och hitta på fina saker att dela med sig av. för det enda som jag kan komma på som är ärligt och på riktigt är ÅNGESTfyllda meningar utan skiljetecken och i caps lock. och rent krasst så vill man faktiskt inte läsa sånt. tror jag.

så.
jag tänker försöka få mitt liv på rätt köl igen och ta tag i ett par trådar som tappats i farten. tills dess måste jag tyvärr säga att den del som aldrig blev din går in i en liten dvala. en dvala som inte kommer bli för evigt eller ens särskilt lång tror jag. men ändå. jag återkommer när jag känner att läget är mer under kontroll eller typ när jag tagit en jättefin bild som jag ba MÅSTE visa.

vi ses snart igen mina fina.

2 kommentarer: