14 juli 2013

hade första lediga dagen på en vecka idag. är EJ van att jobba såhär mycket. orkade inte ens gå till gymmet och träna idag som jag lovat mig själv dyrt och heligt (finns tydligen inget dyrt eller heligt i detta jag). tog en långpromenad istället och lyssnade på Kristoffer Triumfs pod Värvet. att rekommendera! lyssnade på Nour El Rafai, men kan föfasen tycka att ni ska lyssna på alla. har precis börjat plöja och jag hittar någonting i varje pod som verkligen slår rot i tankarna. mycket intressanta samtal!

tog även ett kort fotbad i årstaviken, inte alls så kallt som jag trodde! kanske kan tänka mig att bada någon dag till och med. om det är sol imorgon så kanske jag vågar ha på mig shorts!!??!!!?? vågat värre, har bara haft det en gång den här sommaren som jag kommer ihåg, det var när jag gick till affärn och handlade juice och tomat.

ska till världens bästa jobb imorgon, booYA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar