19 maj 2011

sannolikheten är asymtotiskt sig närmande noll.

hej jag heter stina och det här är min blogg. om ni hade glömt eftersom jag är så dålig på uppdateringsfronten menar jag.
jag lovar dyrt och heligt att det kommer ett monsterinlägg om språkarskivan jag var på i tisdags imorgon.
jag tog nämligen en massa bilder, alla blev röda, för det var det enda ljuset som fanns på collage typ. dumt.

såhär tycker jag om collage:
- två av mina kompisar blev utslängda (med extremt klen motivering).
- vakterna slog en av dem. för att han ville säga hejdå innan han blev utslängd.
- ett glas vin kostar 84 (!) (en öl 64!) och mitt glas var dessutom kladdigt (obs, vet ej av vad. såhär i efterhand tänker jag att jag borde undvika att konspirera kring vad det skulle vara med tanke på min mentala hälsa/kräksreflexer)
- garderoben kostar 30 istället för 20 och en väska kostar 50. inte okej.
- nej. jag tänker inte gå till collage igen.

hoppas ni tycker som jag och ser till att aldrig mer gå dit!

annars var höjdpunkten idag "tankesmedjan" i p3. älskar det. de tog upp carl bildts senaste av socialdemokraterna förlöjligande uttalande: "sannolikheten är asymptotiskt sig närmande noll". lite finare, lite bättre liksom. att slänga sig med ord man inte riktigt behärskar är ju fantastiskt underbart. om inte upplysande eller informerande, så i alla fall enormt underhållande!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Lotta, som frågade om Paris, här igen.
    Vi har hittat en lägenhet vi gillar och som verkar bra. Men vi undrar lite hur ni gjorde med avbeställningsskydd, och isf hur/vad/pris? Och var det nåt speciellt med försäkring eller nåt sådant om något skulle hända i lägenheten?
    Nu blev det lite kortslutning, men kommer du på något mer du vill berätta som är viktigt att tänka på så lägg gärna till det :)

    Jättejättetacksam för svar!
    /Lotta & Frida

    svara gärna till: lottaaaa_@hotmail.com

    SvaraRadera