16 augusti 2011

hei

Läs det här

Först ba: men saga brukar ju inte lägga ut photobooth-bilder.
Sen ba: va konstigt hon skriver.
Sen ba: vilken rolig idé att skriva sådär om headsetet.
Sen ba: ofta att hon också skriver obs: påsarna.
Sen ba: eehh väntaaaa.
Sen ba: jahaaaa.
Sen jämförde jag.

Det var kul. Men jag förstår inte om det är för att håna mig eller bara en rolik grej. Hoppas på det senare.

Åh! Förresten! Nu tror jag att jag vet varför: jag missade att skriva att alla bilder från den femte augusti är sagas. lånade dem eftersom jag själv inte hade med mig en kamera. Förlåt! Jag vet själv hur viktigt jag tycker det är att skriva ut vems bilderna är. de är sagas i alla fall. Var det det du menade, Saga?

2 kommentarer:

  1. åååh men neeeeej jag hade bara lite roligt av ingen som helst anledning. (fast det är också kul för att du blir så glad när folk gör inlägg som påminner om dina heheee) men inte alls för att håna. bara roligKt infall! :D

    men eh. jag gillar inte att du är på gi om det ska sudda bort all din HUMOR!!! och sen struntar väl jag i om du lånar mina bilder utan attt säga, det är ju du liksom.

    SvaraRadera
  2. jag tyckte också det var kul att du ändå var himla snygg på dina bilder fastän du hade jobbat hela dagen, för den konsten kan inte jag. uppenbarligen. det var också rolittt att jag inte kunde göra med läppen åt samma håll som du på första bilden. jag försökte verkligen (de bilderna blev ännu roligare!!) men sen körde jag på andra hållet istället. better safe liksom

    hehe. jag hade i alla fall hemskt kul!!

    SvaraRadera