28 juni 2011

den sista skivan.

den 31 maj var det dags för årets sista skiva. språkarskivan nummer deux.
jag gick dit med alice (hippie)
och saga såklart (esmeralda)
det var tema musikal nämligen.
vilma var flashdance, men såg mest ut som fame tyckte vi.
jag hade flätat in fjädrar i alices hår, det blev jättefint. även dagen efter faktiskt!
jag var chicago (bara för att jag haft scenkläder när vi dansat cell block tango och så tänkte jag att jag tar samma, lat jävel jag är)
alejandro som high school musical.
jag vet inte vad august var. alternativt bara "snygg".
"surbilden"
"gladbilden"
filip som chess.
ilio släppte ut sitt hår för första gången offentligt sedan han hade kort hår (=ett bra tag sedan). whoop whoop. det var kul.
annars dansade vi.
och suckade åt jobbiga människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar