26 juni 2011

nästan afrika.

jag har seriösa skuldkänslor gällande min blogg. trots att nästan ingen läser i den längre. för jag har ju blivit så otroligt dålig på att uppdatera. (jag skyller på min iphone.) att ladda upp bilder har även blivit ett projekt i sig eftersom jag först måste ladda upp dem på fb och sen ta dem därifrån, en och en, och lägga in i ett inlägg. ni kanske förstår hur jobbigt varenda litet inlägg blir då (?).

men nu klagar jag ju bara och det är inte roligt att läsa om. jag borde skriva något roligt om mitt liv. något tankfullt, radikalt, roligt. (hör min f.d. klass i mitt bakhuvud skrika stämbanden fördärvade: "bättre! bättre! roligare!"). och trots det kan jag inte vara roligare eller bättre. spelar ingen roll hur mycket jag än försöker.

jag är tråkig i denna period av mitt liv. tråkig människa = tråkig blogg.

men jag ska försöka bättra mig. som tillfälligt plåster på såren (apropå sår: jag har ett i varje näsborre, det gör ONT!) så ger jag er ett potpurri av bilder från spanien tagna av saga. bilder på MIG. (jag vill ju inte bli bortglömd i min egen blogg liksom. typ.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar