9 augusti 2011

hej.

åker hit och dit och fram och tillbaka och hinner inte riktigt blogga. senaste dygnet spenderades med tyska släktingar i en stuga ute i skärgården. vi ska nog till vasamuseet imorgon. tänka sig - mig med tyska turister på vasamuseet. värsta sorten liksom. hade för övrigt ett snack om tjejer med markus, den yngsta kusinen. han ba: jo, det finns två jag gillar. en blond och en brunhårig (obs: det första han sa för att beskriva dem, inte namn eller så, nejnej). jag ba: men ska du inte berätta för någon att du gillar henne? han ba: nej, jag är för liten. det kanske jag gör när jag är sexton typ.

i övrigt har jag lite halvpanik angående höstens plugg - jag har nog underskattat det lite. jag ska gå konstvetenskap (30 p, halvfart) och en distanskurs på 7,5 p i digitalt fotografi och bildteori. det låter ju kul tänkte jag, men så läste jag lite på internet om det och där stod det att man borde lägga ner 2,5 dagar i veckan på kursen. det har jag ju inte riktigt räknat med... tur att den börjar först i oktober så hinner jag ladda upp lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar