18 september 2011

.

jag håller på att bli förkyld! det vill jag inte! jag som verkligen hade sett fram emot att ta min första danslektion på typ ett halvår imorgon. men. det får nog vänta en vecka till. jävla knallhöst (det är ju alltid nu i början av hösten som det slår till. typiskt att man (läs: jag) aldrig lär sig(mig).

jobbade tretton timmar idag i bistron, från öppning till stängning. jag hade laddat upp för värsta rush-dagen, men det var förvånansvärt lugnt hela dagen. alla ville bara ha cappuccinos och lattar.... (guuud vad intressant att läsa verkligen. jag glömmer alltid att såntdära bara är intressant om man också jobbar på mitt jobb. helt och fullkomligt ointressant för utomstående. jag ska komma ihåg det till nästa gång så ni slipper det här.)

ska sova bort lite snor i huvet och så nu.

guten nacht!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar