28 september 2011

jag har gått från väldigt kär till obegripligt ensam.

var på en föreläsning tidigare i höst om studieteknik.
har följt de tipsen som gavs ungefär ingen gång.
så nu tänkte jag att jag skulle ta itu med det.
typ.

för föreläsaren sa att det är mycket viktigt att inte bara lägga in jobb och pluggtid på schemat, utan även mer avslappnande grejer. som sömn och beröring. (obs. ja, han sa precis så: "beröring"). så då tänkte  jag att om jag lägger in beröring nu på fredag kväll (#skriver in på schemat), hmm.. klockan 20.00-22.00. jo, men det blir nog bra...

så... bara så att ni vet så ligger det nu schemalagt "beröring" på fredag 20.00-22.00.... ... ...   ............. .... ... . ... .. .. .. .. ....... ...

4 kommentarer:

  1. alltså det betyder att du ska kolla på extreme home makeover tills du börjar gråta.

    SvaraRadera
  2. vad blir du berörd av då? ja just det, bridesmaids........

    SvaraRadera
  3. hehehhehhh... hehe. heh. eh.......

    SvaraRadera