7 maj 2012

like sparkling wine, typ.

vad jag gjort idag:
-varit på föreläsning#1
-ätit lunch i solen. gott.
-varit på föreläsning#2 (för övrigt med sjukt snygg föreläsare)
-kollat på första delen av partiledardebatten på svtplay (ett försök att bli allmänbildad och hänga me liksom)
-somnat framför programmet redovisat i föregående punkt.
-sovit i två timmar (totaldäckad)
-vaknat i panik (ni vet det vanliga: var är jag? vad är klockan? vad har jag missat? vilken dag är det? vad ska jag göra? vilken tid? när? hur? var? när? hur? var?... ja, allt det dära.)
-läst ett kapitel i arkitekturbok och insett hur grov skit jag sitter i om jag inte omedelbums börjar plugga. (och alltså inte "plugga" som i att skriva kuriosa-inlägg till bloggen.)
-klädnojat (har alltid klädnoja inför danslektioner. (JAG HAR INGA KLÄDER-känslan, nivet)
-haft partneringklass med roine söderlundh och johan andersson. och det var fantastiskt roligt. (längtar så fruktansvärt mycket tillbaka till tiodansen och önskar att jag hade en partner.)

så, nu vet ni hur en mönstermåndag ser ut i mitt liv.
vi hörs imorgon. jag är ju helt rolig i skallen.
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar