25 juli 2012

måste ba framhäva min händiga sida och berätta om min clas olsson-upplevelse idag.

ska hitta mutter för att hålla fast de fina blå glasknopparna som jag ska sätta upp i köket. hittar mutterhyllan. kollar på knoppen, ögonmåttar. väljer en storlek. för att dubbelkolla frågar jag en ung kille som jobbar där. och han ba jaaa det ser nog ut som rätt, vi får prova. så tar han upp en mutter och muttrar lite tyst att den kanske är för stor. OCH SÅ PASSAR DEN PERFEKT. jag ba står där i mina korta shorts och halvt genomskinliga linne och ba "yay me!" och är så sjukt grym. najs.

(man får vara glad för det lilla).

2 kommentarer:

  1. Fabulöst gjort alltså ;) Jag känner också lite extra nöjd när jag lyckas åstadkomma händiga eller intelligenta grejer i en outfit som har trist stämpel (typ minishorts eller snortighta klänningar)

    SvaraRadera