2 augusti 2012

obs: varning för hästar.

i helgen var jag (som bekant) i Tyskland och träffade mina släktingar. de bor i Alsfeld, det ligger ungefär två timmar från Frankfurt om man åker tåg.
 mina sysslingar har två hästar, och jag fick följa med till stallet och rida, iih. så jag tänkte helt enkelt proppa bloggen med hästbilder nu så det fyller upp kvoten tills 2014.
 rompa.

 om det kliar får man hjälpa till att klia.
 
 Miriel
 Sabine och Rigoletto.

 Elena och Miriel


 Det var helt fruktansvärt varmt, kolla bara på ådrorna som nästan poppar ut ur huden.

 denna bilden ville jag ha med bara för att skryta lite om att min syssling är fetbra på hästhoppning.
 sen var den dagen lite slut, nästa dag skulle vi åka vidare till Hoherodskopf där vi skulle festa loss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar