6 augusti 2012

satt på kulturhusets tak och tog en kaffe + quality time med mig själv. vid bordet bredvid sitter två män och en liten flicka ca två år. plötsligt kommer två-åringen fram till mitt bord och klättrar upp på stolen bredvid mig. jag börjar prata med henne (hon pratar inte tillbaka, men pillar intresserat på mina saker som ligger på bordet). så FRUKTANSVÄRT söt liten tjej. blev helt kär.

sen kommer en av männen (obs: SNYGG) fram till mig och ba: vi tänkte gå och träna i några timmar, passar du henne så länge eller? jag ba: absolut! han: på riktigt?! jag: ja! men sen kom vi fram till att det skulle vara jobbigt om hon skulle bli arg eller upprörd, så det gick nog inte. men han påpekade att han inte tvivlade en sekund på att det skulle gå hur bra som helst. jag tänkte att det nog fanns en chans att jag skulle kidnappa henne, men det sa jag inte.

så gick de. hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar