10 maj 2013

Tjoho tjoho!

Idag ska jag och ett brokigt blandat gäng fara ut på landet. Sagas land är det vi ska invadera närmare bestämt. Koholma. Jag tänker mig lite att vi är kossor allihopa som ska släppas ut för första gången i år - ett såntdärnt klassiskt kosläpp. Med hopp och tjofräs och lyckorus. Minus publiken. Alternativt att Sagas systers familj är där ett tag och agerar publik tillsammans med två-månaders-Movitz. Inte helt fel det heller.

Annars i livet är det rätt spännande, mycket som är på gång och just i detta nu känns det faktiskt ganska tillfredsställande. (obs obs tar vara på denna känslan och stoppar i en burk pga kommer vara borta så fort jag trycker på "publicera inlägg".)

Tjohej på er med tycker jag och hoppa runt som galna kossor ni med. Tips från coachen alltså.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar