30 juli 2011

drömbok.

jag har en drömbok. även lite kallad stinas lilla röda. he he. där skriver jag ner lite vad som faller mig in. klistrar in inspirerande bilder och mina allra innersta tankar. nu är en bok slut, min trogna kompanjon sedan mars 2010. nu har jag köpt en ny röd bok att fylla med kärlek och hjärtekross.
 jag tänkte att eftersom den gamla är arkivmaterial numer kan ni få en liten sneakpeak hur det kan se ut.
 tidningsutklipp.






 låtlista med bittra sånger. här är den på spotify.
hjärtklappning.
 hänger lite mycket på trädgården.

1 kommentar:

  1. stiniz, vi måste ses. jag saknar dig och jag har fortfarande inte varit på fotografiska. men mest av allt därför att jag vill veta,
    VAD HÄNDE DEN 21 JULI 2011 SOM FICK DIG ATT BARA SKRIVA OJ I BOKEN???? SÅ NYFIKEN!!! DU MÅSTE BERÄTTA!!!
    boken var jättefin iaf. jag vill va lika pysslig som du!
    puzzz

    SvaraRadera