21 juli 2011

boom boom boom boom boom boom.

såhär mellan alla mina resebilder vill jag visa lite från igår. igår var jag och tjejerna på trädgården! dessutom var jag tvungen att testa min alldeles nya blixt SB-700. jag har fortfarande inte riktigt lärt känna den, men vi hade en fin kväll tillsammans.  
fantastisk kamera, fantastisk blixt, fantastiskt ställe, fantastiskt sällskap = fantastisk kväll!
nea var där,
och vilma var där,
tänk vad roligt att saga var där,
och i vårt glada gäng var nora där igen.
mina
fina
tjejor
sen fick vi in maten. jag beställde en himmelskt god caesarsallad, utan krutonger såklart. MEN trots det råkade jag få en i salladen, under ett salladsblad och ÅT den. (forgive me ola lauritzson och ulrika davidsson for I have sinned!) + tänk om jag hade varit glutenallergiker.
risotton var tydligen också väldigt god.
samt regnbågslaxen.
plötsligt spelades tydligen en väldigt bra låt.
som vilma sjöng med i.
väldigt innerligt. + mycket fint.
och ibland kollade vi uppåt och såg hur fint det är under bron.
i thailand hittade jag en miniflamingo som jag var tvungen att köpa till schleu. bara för att hennes pappa har en stor version hemma som heter floyd.
säg hej till minifloyd!
vilma visade sina säljarskillz.
saga. <3
hihi
efter ett tag så kände vi att det var dags att röra sig ut ur matkoman. så jag provade att stå på mina nya snygga nude-skor.
öl.
sen vinkade nora sin allra "stich"-igaste vink och lämnade oss. (jämför här)
sen traskade vi hemåt.
jag tog lite bilder på nea, fast jag orkade inte ta upp min blixt.
besök framför kameran. (jag visstere)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar