5 oktober 2011

.

idag hälsade mina favorittjejer på mig på mitt jobb i dieselverkstaden. (alla bästaste förutom vilma och saga.) det gjorde min dag, blev väldigt varm i hjärtat. har liksom inte träffat dem på riktigt på så himla länge. (thank god for facebook.)

annars så har jag skrämts upp av min lärare som gick igenom hur tentan skulle se ut (panik!!). jag skulle bli så himla glad bara jag blir godkänd, på den nivån är det nu (=riiiktigt illa för att vara jag).

hej och hå. jobbar 8-16 imorgon också. sen ska jag ÄNTLIGEN/FÖRHOPPNINGSVIS hämta min iphone (hata TNT, retards) och sen historiska museet med skolan och sen till carlos på torsdagsmys. det blir fantabulous känns det som.

jag tror inte min kamera fått så här mycket vila sedan.. någonsin... stackars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar