24 oktober 2011

Det är så roligt att adressera saga direkt såhär i inläggen, för då kommenterar hon alltid (speciellt om jag är väldigt otydlig i mina uttalanden). Och det är ju faktiskt fett kul att gå in på blogger och se att man har en ny kommentar (HINTHINT). OBS: Nea, du är också fett bra på att kommentera, det tackar vi för (jag och mina olika personligheter).

idag kom jag till en insikt. jag behöver dansa mer. det är faktiskt (hur klyschigt det än låter) som att gå igenom en terapisession varje måndag 20.30-22.00. det börjar redan i stretchen: tårarna i ögonen. sen i slutet, vid kombinationen är det OMÖJLIGT att inte fälla en tår eller två. fast lite tur att det smälter så bra in med min röda, svettiga fejja så man inte ser att jag bryter ihop lite.

åh, har jag sagt att anna ståhl är min idol?! (herregywd vad töntigt att det rimmade)

dock börjar jag från och med nästa måndag plugga heltid, samtidigt som jag jobbar 30 timmar i veckan (minst). så att göra någon major omställning med mer dans i mitt liv vore nog rätt omöjligt. jag får stå ut ett tag. dock har jag några danslektioner att ta igen eftersom jag hade hälseneinflammation i början på terminen, så jag får se till att klämma in lite dans ändå!

3 kommentarer:

  1. jag vet, jag är bäst. jag tror att jag är din mest aktiva kommentator (och läsare för den delen)!

    SvaraRadera
  2. haaaaaallå stiniz.
    nu blir jag lite besviken. faktiskt.
    brukar inte jag kolla din blogg typ heeeela tiden och kommentera o så? öööööh... JOOO! fett taskigt att inte nämna mig bre. ledzeniögat...
    sen nämner du inte ens mitt peppande, faaaaantastiska lilla snack med dig efter lektionen som fick dig att inse detta med dansen. för det var ju tack vare mig.
    :(

    SvaraRadera
  3. jag vet inte om jag skulle kalla det där att adressera mig.

    SvaraRadera