8 oktober 2011

hej.

på måndag är det prick en vecka kvar till jag ska skriva tenta. om antiken och medeltidens konst. jag kan ingenting. eller jo, jag kan saker om romaniken och gotiken, för det är mest intressant. men jag kan verkligen ingenting om mesopotamien eller egypten eller grekland eller rom eller så. och det är ju en rätt stor del liksom. HEHEHHEHEHE. (försöker att inte panikpanika). hur ska jag lära mig allting? hur ska jag hinna? jag skulle bli så fantastiskt glad bara jag fick E (=godkänt) på den här tentan. aldrig innan har jag haft så låga förhoppningar på någonting inom skolan.

i övrigt har jag nu kunnat hämta ut min iphone (efter en massamassa turer till birger jarlsgatan, skit-TNT). dock fungerar inte sim-kortet nu, så jag kan inte ringa, smsa eller dylikt. (=ny punkt på att göra-listan. kul.)

lahlahlahlahlahlahlahlahlahlahlahlahlahlahlahlahlahlah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar