15 februari 2012

idag.

detta eviga redigeringsarbete. hatar't. men det måste ju göras liksom. fast inte nu hehe. ska göra roliga saker nu typ. till exempel kolla på mig själv improviserande på film på lava (16.30-18.30). det tycker jag ni också ska göra. jag kommer vara där 17 för er som vill ha autograf. HEHEHEHE. skoja.

grammis igår var kul, var dock tvungen att springa iväg på dansklass precis efter = ingen efterfest (#LIFE OF A DANCER).

jag är jätteglad att veronica maggio äntligen vann lite priser. så välförtjänt. och lykke li också. mycket bra. who run the world...?!

sen ikväll blir det sippande på champagne på antikmässans vip-öppning. glamour!

visar bilder från grammis när de är färdigredigerade. kan tease:a lite med att jag fick finfina galabilder på världens vackraste prima balleria assoluta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar