12 februari 2012

let your body decide where you want to go.

hej vad jag tycker om er.

ska berätta lite vad jag håller på med.
idag var jag och repade inför grammisgalan. jag ska nämligen vara med och dansa lite i finalnumret. när vi var klara var det fortfarande dag och jag är så himla ovan att vara ledig på söndagar så jag dog lite av lycka inombords när jag kunde gå UTAN ATT FRYSA genom stan med solen i ögonen och the ark i öronen. och så kände jag ba att VÅREN KOMMER OCH JAG KOMMER ATT ÖVERLEVA ÄVEN DENNA VINTER. blev lite glad i hjärtat. sen åt jag och mamma indiskt följt av kaffe och dammsugare (en såndär grön en, såndär klassiker liksom. vilka ser jättekonstiga ut tycker jag numer eftersom jag vant mig vid de randiga som vi har på voltaire).

mina närmsta dagar (av lycka):
måndag: rep grammis + fotografiska med mathilda!
tisdag: rep grammis + grammisgalan (på operan!!)
onsdag: utställning på lava (som lovisa och zoe står för och där jag kan ses dansandes i form av film till ljudkonst om dans. kom dit! här är eventet på fb.) + antikmässan med saga (mamma fick vip-biljetter och kunde inte gå själv, bra tänkte jag och saga).

hejdå jag är ganska glad nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar