4 april 2011

dagens.

jag snodde en dagens av ännu ett bloggoffer. bara för att jag har så lite att göra annars menar jag... lappen nedan möttes jag av igår. skriven av en mamma som fått nog. he he he.


dagens vill ha: lov, pengar, pengar, ett färdigt svensktal
dagens saknad: ett liv
dagens roligaste: att leta kackerlackor i skolmaten. jo, det är sant. roligast på hela dagen.
dagens låt: youth knows no pain med lykke li. och så tänker jag att livet fan inte är värt om ungdomar inte känner till smärta. vad är smärta då liksom.
dagens längtan: lov + ett liv
dagens finaste: - (kom inte på något)
dagens bästa: mamma köpte tuggummin till mig igår = har fräsch andedräkt + överansträngda stressade käkar. bäst på hela dagen.
dagens humör: ångest, självömkan, panik, uppgivenhet, bitter. (obs: sista komponenten är permanent)
dagens klädsel: ihopslafsat samt calvin klein-armband. ej matchande och väldigt fult om man ska vara sån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar