11 april 2011

fuldans i fyra åttor.

nu börjar det kännas bra igen. jag är frisk (nästan), projektarbetet börjar lösa sig (både rapporten och filmen nästan, nästan klara), jag har ett tal att framföra imorgon (som förhoppningsvis blir roligt), jag fick mvg på en uppgift jag "återanvände" från en annan kurs. + det var jättevarmt ute idag. jag blev glad då. imorgon kör vi på med projektarbetet igen och sen på kvällen är det karl och knut som gäller. det var jättelänge sedan jag dansade för dem, men det brukar bli hur kul som helst. jag är lite nervös.

mjo. pussen.

1 kommentar:

  1. Tänkte svara på dina kommentarer här i stället,( för det är sällan man går tillbaka för att kolla om man fått ett svar.) Till den första: tacktacktacktack!! Och för det andra så kan du hitta den där salladsbuffén på Castello i Huddinge centrum. Kostar 89kr för 8 sorter eller 69 för 6st. Jag tycker att det är värt det. Bara att prova någon gång! Had'e bra!

    SvaraRadera