19 april 2011

"from one pussy to another pussy"

Jag tillbringar hela idag på base23. Igen. Repade igår från elva till tio + idag elva till tio + imorgon elva till fem. Med andra ord finns det inte mycket tid för bloggen eller redigering av bilder. Jag tänkte däremot att jag skulle promota vår show den 12 maj (tänk såhär att eftersom vi jobbar så stort hårt kan det väl vara värt att se resultatet?)

Det kostar 180, men då får man en jävla massa dans! Jag gör till exempel ett solo/duett till John Lennons låt Love. Den är så fantastiskt fin!

Ps. Emmalicious är också med!

Inlägget i korthet
VAD? Base23 dansföreställning "love and respect"
VAR? Maxim
NÄR? 12 maj 2011
HUR? Biljetter köpes på Base23/genom mig

Pussen.

1 kommentar:

  1. Solo?? Min stinabebis! ge mig en biljett nån gång då

    SvaraRadera