7 april 2011

skare va så skare.

mitt livs motto: skare va så skare!

jag kan inte ha lite förhöjd temp sådär blygsamt 38.2. nejnej. skare va så skare va 39.9!

och så svettades jag bort allt i natt = låg i morse på 36.9. febern hade bytts ut mot en rejäl förkylning = värre eftersom jag nu inte har någon siffra att skylla på för att vara hemma. är dock hemma hela idag ändå.

schleu kom över till mig och lämnade en biljett till klungan på dansens hus imorgon och hon fick kaffe och privatvisning i mitt fantastiska bildarkiv. (note to self: måste göra bildspel till studentskivan.) mycket trevligt för en två-dagar-instängd-människa.

rolig kuriosa: förra gången jag hade feber var om en vecka exakt ett år sedan. inte någon trevlig tradition precis tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar