29 november 2011

renlevnadsmänniskan somnade i soffan och vaknade kl ett. hon som skulle gå upp tidigt.

ikväll ska jag på personalfest.
så jag ringde min femtonårings pappa och ba snälla kan vi flytta på tiden som vi ska läxläsa från idag till imorgon? och
han ba: alltså vi är färdiga för den här terminen tycker jag i och med att alla prov är över
jag ba: HALLELUJAAAH
han ba: men vi vill gärna höras nästa termin, för vi vill inte ha någon annan läxhjälp än dig!
jag ba smälte lite.

kul,

i alla fall så ska jag på personalfest ikväll och det ska bli så himla rolikt! vet inte ens vad vi ska göra, men jag tänkte att om vi ska sitta mest så vill jag ha på mig mina nittiotalsplatådojor som jag köpte på secondhand för typ 20lappen. de är fantastiska, men svåra att gå i. =övning ger färdighet.

oh en parentes: (jag är så himla trött på att "plugga", känns så himla tidsineffektivt och onödigt = måste lära mig att bli effektiv = borde inte sitta här och blogga = ska sluta nu. =pussen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar