28 november 2010

första advent och det går bra nu.

Jag fick en smärre chock i morse när Emma påminde mig om att det är FÖRSTA ADVENT idag! Sen när gick tiden så snabbt? Nu kommer äntligen julmyset igång ur allt det här tråkiga, gråa!

Idag har vi repat inför julshowen med Base (den är imorgon, panik!). Blev tillfrågad med två timmars varsel om jag kunde hålla i en klass på Base, klart jag kunde.. EHHH.. Så jag skyndade hem, fixade en snabb spellista på spotify och fräschade upp minnet med mitt jazzsolo från i våras. Sen sprang jag till Base igen. Det var tre personer på lektionen. Tre personer och jag. Ganska skönt att ha så liten grupp (kan det ens kallas grupp?)!

För övrigt har jag och Saga fått en massa positiva svar på våra mail angående projektarbete! Nu kör vi igång med det!

Det går bra nu, kompis, det går bra nu.

1 kommentar:

  1. Det gör det! På bättringsvägen i alla fall. Lycka till idag <3

    SvaraRadera