8 november 2010

fuckelifuckelifuckfuckshitfuckelifuck.

det finns en video på youtube med en skånsk liten pojke som uttrycker sin mening om justin bieber. jag tänker inte länka videon, för jag tycker så fantastiskt synd om honom (tänk när han blir lite äldre, han kommer ångra sig så bittert!). ni får söka själva om ni vill se.

i alla fall lyckas denne pojke få in runt 79 "fuck" på 4 minuter och 22 sekunder (det var lite svårt att räkna när han började med "fuckelifuckfuckelifuckshitfuckeli..."). det är mer än ett fuck var tredje sekund, dessutom är en del av videon på skånska (även ett försök till rikssvenska kan höras) då andra uttryck som "fitthuvud" och "cp-barn" kan höras.

jag mår så dåligt över att den här videon kommer finnas i cyberrymden FÖR EVIGT. denne pågs rykte är nu officiellt FÖR EVIGT förstört. sönder och samman. jag citerar en kommentar: "han kommer inte kunna leva ett normalt liv efter detta."

sådan enorm frustration, alltså - oj. och jag känner igen hans frustration (fast kanske inte i den skalan och kanske inte med kniv liksom), men på min tid hade jag inte webbkamera och youtube fanns knappt. tack för det!
 
det var bättre förr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar