22 november 2010

produktionsvecka, dag ett.


första produktionsdagen är förbi och över. men det går framåt och det känns faktiskt inte ett dugg stressigt. jag är så himla stolt över mina klasskompizar så jag spricker, fast jag får hålla mig till på torsdag. jag saknar faktiskt lite att ha föreställningarna i danssalen, saknar liksom att rigga ljus och fixa scenografi. spraymåla gamla ramar guldiga och springa fem gånger fram och tillbaka för att det behövs fler s-krokar. det var ett helt annorlunda sätt att jobba, och jag skulle säkert inte tycka det var så fantastiskt om det var samma visa i år igen.

nu bär det av till base för klass med roine. verkligheten kallar.
pussen.

2 kommentarer:

  1. STINA. du gjorde min dag nu. hade glömt lägga till din nya bloggy på bloglovin och kom på att det var längelängesen jag sett något inlägg från dig. Så nu kunde jag läsa alla inlägg på raken på din nya blogg och bli lite gladare och lite mer inspirerad och lite mysigare i själen och inse att du banne mig får komma till Halmstad snart och hälsa på mig!! PUSSEN

    SvaraRadera
  2. FILIPPA, vad otroligt fantastiskt fin du är. tack! Tänk för att jag faktiskt måste till Halmstad snart och hälsa på! Vi lär väl ses till julen på något sätt hur som helst (?) :)

    <3
    massa pussar.

    SvaraRadera