2 februari 2011

20 januari 2011/lusikat

FUCK 20 januari. inte för att det var tråkigt på något sätt (tvärtom!). utan för att mina älskade kortkommandon på datorn inte alltid funkar som jag vill att de ska.

så jag orkar inte lägga in alla bilder igen. jag tänker att jag lägger in de bästa (fast jag tycker ju såklart att alla är bäst...)
vi dansade en morgonklass med Helsinki Dance Company och sen kollade vi på repetitioner. såhär fint hade de i taket.
jag älskar att min bästa vän är ginger!
lusikat fick man ta på lunchen. (tyvärr endast i den finska bemärkelsen.)
vi fick en lektion i finska av våra vänner. det började med vanliga fraser som "hei" "moi" och så vidare... sen ballade det ur................ hehe.
KIASMA!
fantastiskt!
vi stod och läste en plansch som hängde på en vägg. jag utbrister: "åh, en sån skulle jag vilja ha på min vägg hemma" saga: "men det är bara å ta en här". OCH SÅ FICK MAN TA ETT EX! så himla fint!

det var den dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar