5 februari 2011

21 januari 2011/me and my empty chipsskål.

vi var och shoppade på marimekko och sen ittala.
vi gick på kabelfabriken och kollade på en dansföreställning med musik av en jättekänd finsk artist, "Mariska". det var live-band.
äälskade lokalen!
älskade inte dansen lika mycket.
det var lite för klyschigt för min smak. inte så tolkningsbar liksom. och ändå förstod jag inte sångtexten (för den var på finska).
sen gick vi hem till alli (inte bantningspillerna). hon bor mitt i helsingfors och har en helt underbar lägenhet.skulle kunna flytta in där på studs om jag fick.
nora försökte pluta med läpparna. totalt misslyckande.
hej.
nikita.
viola.
gabbi bodde hos siiri.
och här är jag med min fantastiskabästasteunderbaraste elina.
det var hon jag bodde hos.
sen åkte chipsskålen fram (varför?)
det var den dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar