10 februari 2011

lalala.

jag är helt slutkörd. precis hemkommen från la danse. (inte filmen, utan faktiskt min dans på base.  fast jag försökte festa till det lite med franska. i alla fall.)

gjorde en JÄTTElång och JÄTTEjobbig koreografi på lektionen och det gick superbra! dessutom satt tre snurrar i koreografin som en smäck (obs: ej de sista gångerna pga otrolig utmattning). snurrarna överlag börjar fanimig sitta rätt satans bra!

dansade alltså idag tills jag fick en enorm rumpsvettsfläck på baken. den har nog torkan in nu, så man inte kan se den. men jag tänkte att jag skulle bjuda på en juicy bild på min vältränade ända ändå.
precis häär var den (pekar på stället). fresh. otroligt fin kvalitet på bilden också. verkligen.

ska nog duscha nu. vad tycker ni hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar