9 februari 2011

ibland är mitt projektarbete världens roligaste!

att göra ett personporträtt på Carl Olof Berg. sicken upptäcktsresa. och på lördag bär det av till Västerås, det kommer bli så himla bra. och trots den extrema tidspressen vi har just nu kommer vi att göra en hejdundransvacker och fin film. jag och Saga.

så det så.

hoppas ni har njutit av solen idag. jag satt mellan den mentala manglingen från lilja 4-ever i klassrumsfönstret och råstekte. det gjorde nog ingen skillnad, men det var hur skönt som helst. förresten är lilja 4-ever hur jobbig som helst. det var första gången jag såg den idag!

FÖRLÅT förresten att bloggen ser ut som tredje världskriget (eller nja, men ni förstår - helt hemsk). jag trodde det skulle vara kul att se lite större bilder, men då var jag tvungen att göra hela ramen bredare och så blev det inte så najs.
vad tycker ni: ska jag ändra tillbaka? (stora eller små bilder?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar