21 februari 2011

gaygalan 2011.

jag har lurat systemet! jag känner mig så otroligt nöjd över mig själv. facebook kan inte vinna över mig!
för exakt en vecka sedan åkte jag djurgårdsfärjan till cirkus
med selina. vi skulle nämligen vara med på qx-galan och dansa.
ellen också. numret innefattade plymer, åh. tyvärr fick jag inte dansa med dem.
alla fick ha masker på sig för att publiken inte skulle se att vi var så unga. som om det hjälpte liksom. men okej.
selina.
maria.
emma hade en röd beyond-retro-kjol. typiskt att just hon skulle få ha den. hon får alltid de finaste kläderna. (jag har ingen statistik på det, men det är verkligen så)
här är hela gänget. en salig blandning av fula färger, femtonåringar och bögar.
judit och judit var där och delade ut pris. den ena skulle gå på toa uppe vid logerna, så jag fick ta mitt smink och ställa mig utanför ett tag. jag log mot henne. hon log inte tillbaka. (skitsur=besvikelse)
jeanskillen. åh. så himla het. såg honom på tyrol för ett tag sedan. kommer ni ihåg?
sarah dawn finer sjöng vackert. och det var världens finaste bildspel bakom, extrem gåshud (det var ganska kallt då också, kan ha lite med det att göra).
sen sjöng timotej om komkomkom medan sommaren ännu håller sig kvar och jag ville slå dem. det var tjugo minus utanför, det finns INGEN SOM HELST SOMMAR KVAR. INGEN, NADA, NJET, KEIN.
och här är mannen som fick mig att gråta. Joel Burns. ni kommer väl ihåg youtube-klippet jag lade ut för en vecka sedan? det här är han. han fick hederspris. så himla värd det. den här mannen... åh!
tommy körberg sjöng som vanligt med texten framme.
september. snygg.
björn ulvaeus hyllade de homosexuella och jag stod två meter ifrån honom. tror att lite stjärnstoff pudrade av sig på mig. lite starstruck (fast gömde det rätt bra, jag är ju ganska cool liksom).
sen var det efterfest. (så himla skönt att slippa äckliga gubbars blickar och händer överallt)
seriöst party!
ellen och eddie. (ellen har en enorm crush på honom)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar