5 januari 2012

en massa bilder på migmigmig.

 med denna bild vill jag visa att jag har fått en (två) julklapp(ar). signerad(e) saga carlsson. 1984 av george orwell och kafka på stranden av haruki murakami. ja... ni kan ju läsa själva (förhoppningsvis). sånna böcker som jag borde ha och borde ha läst. fast jag har inte det. sååå. nu detta året ska jag bli bättre på det - att läsa skönlitterära böcker alltså. till exempel så började jag läsa sputnik sweetheart för över ett år sedan, har ännu inte läst ut den. fy. mer läsa under 2012!
 sen var jag även tvungen att leka lite. till exempel såhär med tema "peka-på-kinden". här har vi
*det tongivande pekfingret.
 *det försummade pekfingret
 *det klämda pekfingret.
 *det juliga pekfingret (det som är irriterande/fett jobbigt fast man inte får visa att man tycker det)
 *det idésprutande pekfingret.
*det stöttande och snart brutna pekfingret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar