24 januari 2012

ett, två, tre, HEJ

1. dödsdanslektion#2 avklarad. slapp undan från fulgråten denna gången, dock kändes gråtklumpen inte långt borta i "foité-piruetterna" (stavning?).
2. har kommit på att jag har stört mycket tid över nu, vad gör jag egentligen i livet nu? #existentiell/filosofisk
3. apropå existentiella och filosofiska frågor ang livet - jag har börjar fundera på att plugga till journalist. sjukt nypåkommen idé, men inte jätteorimlig. vad tycker ni? är det någon som vet någonting om journalistutbildningar (jag vet ju för bövelen inte ens vilka nu är som läser typ)???

???????? (=för att förstärka emfas på detta som en fråga som vill bli lite besvarad fastän jag vet att jag aldrig får kommentarer typ så egentligen är det förgäves och ba ledsamt. så. nu vet ni att jag vet och så har jag helgardering på detta. perfa.)

1 kommentar:

  1. Känner inte till många med journalistutbildning men kolla med Ann! :) Det är mitt tips!

    SvaraRadera