8 januari 2012

här sitter jag och pluggar med min seriösaste tröja.

bara för att ni ska få en bild av hur mina senaste dagar har sett ut så ska jag nu stolt visa upp alla mina kursböcker (obs. endast för denna delkurs). då kör vi....!
 här är min lille lathund/favorit. bara för att den är kort, koncis och på svenska. och för att ingen har tvingat mig att köpa den (syftar på milslånga litteraturlistor). den är bra och intressant.
 här är stöttepelaren för konstvetenskapkursen. aka. tegelstenen. aka. dyrgripen som jag spillt latte på för att jag somnade när jag läste den. (obs. kommer få träningsvärk imorgon för att jag lyfte upp den.)
 detta är kursens mest invecklade och svåra bok. man fattar ca ingenting. (vet inte varför den fick en puss)
 denna boken vet jag inte heller varför jag köpte, har läst ett kapitel i den. den är intressant men JAG HINNER JU INTE LÄSA ALLT. kanske lite sommarlovsläsning? :))))))))
det seriösa uppvisandet av denna bok är pga dess hyperpretentiösa natur, svartvita bilder (ihopklustrade mellan tjocka textmassor) samt tidiga 1960-talsspråk.

IMORGON ÄR DET TENTA JAG DÖR (sitter och lyssnar på tegelstensboken i mina hörlurar för den finns inläst på internet HALLELUJAH!)

3 kommentarer:

  1. gjorde du det här inlägget för min skull??

    SvaraRadera
  2. nej, men det var så passande för precis när jag höll på med det så smsade du och frågade så kunde jag bara hänvisa till bloggy liksom.

    SvaraRadera
  3. great minds säger jag bara. great minds...

    SvaraRadera