4 januari 2012

mini2011

jag tar oproportionerligt mycket bilder på min bästa vän/andra halva/partner in crime. så klart hon ska få en egen sammanfattning av 2011 genom min kamera. en bild för varje månad. förutom oktober, en månad som är så hemskt mörk och tråkigt att nästan ingenting fastnade i kameran.

januari - helsinki stadsteater, helsingfors
februari - nina kinert-konsert, debaser slussen
mars - nytorget
april -  mösspåtagning
 maj - studentskiva
 juni - vélez-malaga
juli - trädgården
 augusti - moderna museet
september - veronica maggio-konsert, gröna lund
 november - firmafest/julbord
december - le bar rouge

OCH så vill jag lite tacka saga för att hon låter mig ta bilder på henne hela tiden (fast jag vet att du tycker om det också) och att jag hoppas att hon vill fortsätta ställa upp som min privata modell/musa i åtminstone även år 2012. puz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar