9 januari 2012

tentan.

antal...
*frågor om Sverige: 2 (som jag INTE pluggat på ALLS, hänvisar till ett tidigare inlägg)
*frågor om 1400-talet: 0
*frågor om 1500-talet i Italien: 0
*frågor om 1500-talet i övriga Europa: 0
*viktiga saker glömda hemma: 2 (hemtentan, värd 5 poäng + identifikationsdokument) WEHO
*tårar fällda: 3 (+1 som jag hann torka bort. sen tog jag tag i mig)
*papper som ramlade ner pga bänkens överdrivet många graders lutning (hänvisar till förra inlägget): 1 (+1 penna)
*fjortisar som tog bilder med blixt i min tunnelbanevagn på väg hem: 2 (OBS med hand "omrufsande" i håret-pose) = KRÄKTES LITE I MUNNEN
*personer som går mig på nerverna nu: 6 miljarder

obs. låt mig tillägga att 1400-talet och 1500-talet var det enda jag kunde riktigt bra.

ska tröstäta nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar