3 april 2012

.

ganska precis hemkommen från dansklass på base med Karl och Knut. fantastiskt var det. min kropp ba MMMHHHH UPPVÄRMNINNGGG<3333333 eftersom vi inte värmt upp så noggrant sådär i showtider. med andra ord var det riktigt skönt att ha en vanlig klass igen, ska bygga upp min kropp nu MHM!

en annan sak som var bra idag var att jag inte fick något break-down på hela klassen. i vanliga fall när jag tar klass för Karl och Knut så brukar jag ha tårarna i ögonen cirka fyra gånger/lektion. men denna kväll inte en enda gnutta ångest. det var bra!

också bra att vi äntligen var ett fullskaligt tunnelbanegäng som åkte hem tillsammans. Henrik är nämligen mkt upptagen med YANGBLAD (:D) så han har dizzat oss lite. men idag idag idag var han med. det tackar vi för.

tack alla inblandade för en förträfflig dag trots förkylning och huvudvärk. WEHO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar