3 april 2012

just dance/bildBOOM




 som ni kanske vet hade jag+min dansskola base23 föreställning på cirkus den första april. cirkus är stort.

 såHÄÄÄÄRA stort. bästa scenen jag någonsin dansat på. eller, ja. storleksmässigt. vi hade nämligen ingen dansmatta i år, vilket resulterade i många läskiga hål och flisor i golvet att göra sig illa på. fast de värsta hålorna tejpades igen innan föreställning såklart (<3tesa).
 stageing var det som hände först på dagen. närmare bestämt redan klockan kvart över nio, föreställningsdagar är långa dagar.



så ska man ju värma upp också inför genrepet.
 öva på koreografi och sånt.


 albin.
 sitta och fundera (på koreografi?)


 william.
emilia stretchade (#casual#stretch#stelt#hehe)
 ester
 cathryn
 det här är daybase som gör hans marklunds koreografi till abbas låt marionette.
 jag är kär i den. och lite i hans också.


 matilda.
 antonia
cats


 här är merparten av min grupp. fantastiska människor allesammans.
 ellinor


 snabbyte kräver hjälp av två pers. speciellt om det är korsett som ska på.
 linn
pepp + progg




 emma, min fina emma, vann stipendium för att hon är så ambitiös, glad, driven och vacker. eller ja, hon kanske inte fick stipendiumet just för att hon är vacker, men det är hon ju också.
 the GRABZ


marcus



 i'm a marionette
 i'm a marionette
 pull the
 STRIIIIIIING
 lalallalallaaa.
och sen tog föreställningen slut tillsammans med dagen och det var dags för att sova+bli obligatoriskt post-shows-förkyld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar