20 april 2012

varning:phbooth

alltsåååå.. jag har ju helt missat att lyssna sönder florence + the machine, vilket är GÖRbra! så nu lyssnar jag på henne hela tiden. är lite kär osv. ni vet som man kan bli när något är så bra att man typ får gåshud under varje låt samt måste ha på så hög volym så att man nästan får tinnitus. bara för att det är så mäktigt.

eller så är det bara jag.

i alla fall. idag ska jag jobba på en disputationsmiddag. spännandespännande.
 *gör spexiga saker med vänster hand.
 *gör spexiga saker med vänster hand#2
*gör spexiga saker med vänster hand#3
 *sassylicious blick över axeln.
 *bita på naglarna pga alltid ett nervvrak innan jobb. (mvh svaga nerver+prestationsångest+dåligt jobbsjälvförtroende)
 *sjunger med till florence and the machine.
 *försöker vara lika häftig som florence. man ba HAHA LYCKA TILL.

4 kommentarer:

  1. Vänta. Jag förstår inte. Är det jag som är ett nervvrak?

    SvaraRadera
  2. haha, nej. sVaga nerver inte särskrivna Saganerver! :))

    SvaraRadera
  3. Va? Det stod ju verkligen saga först? Eller lever jag i tron på att allt du gör kretsar kring mig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. hehe.. jag röstar på det senare alternativet. ego! :)

      Radera