22 april 2012

.

har ganska nyligen kommit hem från jobbet.
klockan är alltså fem.
på morgonen.

men jag får skylla mig själv lite, det var inte som att jag var snabb på att plocka ihop mig. after work tycker jag ändå är rätt viktigt. bonding osv. ni vet.

det är en sån konstig känsla att vara uppe såhär dags på det här trött-efter-jobbet-och-inget-annat-sättet. allting är så himla lugnt. nu börjar det ljusna utanför också. dags att gå och lägga mig.

i övrigt har jag snudd på skurit av mig min fingertopp. de har välslipade knivar där jag jobbar. kul också att jag skar citron=fick citron i såret=sved ganska bra. men de fina kockarna plåstrade om mig med kockplåster (sånnadära blåa plåster som sitter kvar vad man än gör). jag hoppas fingertoppen överlever och bestämmer sig för att finnas kvar. annars blir mitt förlovningsringfinger litelite kortare än normalt. inget man dör av.

HAHA KUL LIV.

har tenta på onsdag. ska plugga röven av mig tills dess.

ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar