29 december 2010

2010 april till juni.

 April. Påsk med allt vad det innebär (=godis+fika) i Holm.
 Det började kännas vår. Lite.
 Jag återupptäckte min underbara balkong. Älskar den så jag smälter lite ibland. På sommarhalvåret alltså.
 Vi satte upp Verklighetens folk på Teater Accent.
 Och som skolföreställning på Raketen. Aningen svårt att dra ut åttondeklassare åsikter och få igång en diskussion. De verkade uppskatta det ändå.
 Saga somnade som vanligt till lite under lektionerna. Sagas simultanförmåga är däremot på topp, ingen tid att spilla - skriva och sova samtidigt = skitbra.
 Felix fyllde arton och det var fekkelicious. Elin hade målat ett porträtt av Felix och Filip.
 Jag och Schleu fortsatte utnyttja matte c-lektionerna på bästa sätt............
 Det var mösspåtagning och somliga har ett år kvar.
 Valborgsmässoafton på Riddarholmen.
Den nionde maj, Berns. Oskar Linnros, då visste jag knappt vem han var.
jag var egentligen där för att se SALEM AL FAKIR.
 junojupiter.
 junojupiter.
Jag skickade efter ett utdrag ur brottsregistret (för sommarjobbet på dagis) och fick det på helt jättefint papper!
Den fjärde juni stack vi iväg till Viksjöfors på dansfestival.
  Vi hittade denna sommarkrans som jag och Saga tillverkade året innan.
Vi spelade osunt mycket plump.
Och dregglade över Viksjöfors ICAhandels SNYGG-JONAS!
Alice fyllde arton och det var fest.
Det fanns ett kärleksrum med "spank-spade". He he he.
Alice, fina Alice.
Alejandro, jag.
Jag förundrades över mänsklighetens brister.
Firade midsommar med Saga + familj på hennes land. sommar sommar sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar