27 december 2010

2010 januari till mars.

Tolvslaget, då 2009 blev 2010.
 Glorian på Södra den gick runt runt runt, runt runt runt, runt runt runt.
 Den nionde januari var det dags för Nea och Vilmas artonårsfest. Och det var till att slå på stort. Jag och Saga bakade cupcakes med sju olika toppings - en för varje dödssynd.
 Det blev så himla bra!
 Temat på festen var nämligen dödssynderna. Lisen var fåfänga.
 Frosseri.
 Födelsedagsbarnen.
mm.

Den 21 januari hade eyeland:youth premiär för need:me, me:need på Boulevardteatern.
jag kämpade på med matte c. låg ständigt efter i planeringen, hade dock börjat hålla mig vaken på lektionerna. ett steg i taget liksom.
Den sista januaridagen anordnade Södra Latin en stödgala för jordbävningsoffren på Haiti. (Det blir en även i år, kom och kolla vettja. Jag säger till när det närmar sig.)
Det var på Södra Teatern vid Mosebacke och vi fick världens finaste loge...
...med den här utsikten. åh.
I februari var vi i Romme med skolan.
 Verklighetens folk den nittonde februari.
Jag städade estetköket och satte upp fina lappar (de sitter fortfarande kvar!)
 Saga fyllde myndig någonstans mellan sista februari och första mars. Det firades för..
 Vi
åkte
till
PARIS
När vi kom hem var vi med lite i Talang2010 också. Hysteriskt varmt, klaustrofobiskt och kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar