26 december 2010

aldrig som dom från stan.

här sitter jag och borstar gaddarna och lyssnar på min nya oskar linnros-skiva. ja, jag fick den äntligen! nu kan jag lyssna på oskar-ponken ÖVERALLT i min ipod! kärlek. fick även robyns body talk pt 2 och 3. bezta partyymuziken evah.

igår var jag ute och gjorde halmstad osäkert. blev leggad tre (TRE?!) gånger på samma ställe. kul. ville att dj:en skulle spela robyn, han hade bara en låt med henne. jag sa att det gick bra, men spelade han den eller?! NEJ. aldrig. (väntade liksom flera timmar+tjatade). ville ta över istället för honom...... men det kunde jag ju inte, jag var upptagen med att ta femhundratusenmiljoner egopicz med filippa.

2 kommentarer:

  1. alltså när jag sömnigt kollade igenom min lilla fröken i-phone imorse förundrades jag över hur många bilder det var på oss. Alltså.. Galet. Många.

    Är så glad att jag fick träffa dig igår Stini!! :)

    SvaraRadera
  2. haha, ja, det var ganska galet många!!

    jättekul att träffa dig också! :)

    SvaraRadera