1 mars 2011

00.00 (precis mittemellan)

så fyller min saga år. precis mitt emellan den 28 februari och den 1 mars.
saga och jag
är goa vänner
och vi elzkar ego-pics
speciellt dem som är tagna i spegeln. 
(såg att det tydligen fanns sjukligt många av denna sorts bilder när jag letade igenom)

ja. vad ska jag säga annars. jag älskar den flickan! men det visste ni nog redan. hon är liksom min andra halva: min rödhåriga, blekrosa, klumpiga, påhittiga, problemlösande, perfektionistiska orosbromskloss.
helt enkelt så himla fin, den flickan.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag är praktikant på Skugge & Co och vi vill bjuda in dig till ett event för en ungdomsbok.
    Vi behöver din mailadress, så om du vill skicka den till mig på rimochreson@gmail.com så skulle vi bli glada.

    Mvh
    Fridah

    SvaraRadera