18 mars 2011

göra-lista:

för att ni är så himla intresserade menar jag...

- projektarbete
     - lära mig adobe premium (varför funkar det inte som jag vill?!)
     - klippa i adobe premium (detta tar  t i d)
     - skriva projektrapport
- explanatory essay: skriva minst ettusen tecken utöver de tusen jag har. på überformell engelska med medicinska termer som jag inte ens kan på svenska.
- nutida konst: ta foton på attribut som kopplas till mig. jag har hitintills valt iphonen (min livräddare), min röda halsduk och min favorityllekofta.
- danssolo: göra ett danssolo. bara sådär.
- skicka tackkort (oj, hur skriver man det egentligen. utan att särskriva. trippel-k? konstigt.)
- plugga till svenska nationella.
- plugga till religionsprov om judendom och kristendom.
- skriva klart mina cv:n + dela ut. speciellt till fotografiska. (jag vill vill vill jobba där!)
- dansa konfidentiellt idag.
- förbereda jane eyre-examination. (har inte ens läst den liksom.)
- foto - det avgörande ögonblicket. (jag tror iofs jag har det fotografiet jag vill använda)
(såhär många händer skulle jag vilja ha just nu, tack.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar