22 mars 2011

idag.

idag har varit humörets svängdag. ena sekunden har jag velat lägga mig och ruttna i en grop, andra stunden har jag fascinerats och njutit av vårens intåg.

jag och saga intervjuade världens intressantaste person idag till vårt projektarbete, viola aberlé. det går inte att beskriva såhär med ord, men hon är helt  f a n t a s t i s k  och vilken karaktär! wow!

jag var och delade ut lite cv:n i butiker. det är lite trögt, men jag gick in på ett café som verkade lovande (håller tummarna)!

sen somnade jag framför tv:n innan jag skulle springa iväg till dansen och hade egentligen ingen som helst lust att dansa. men jag masade mig iväg och hade en jättebra lektion med malin emmoth (klackjazz) samt tisdagsmys med selina och tessan + andra fina för att avsluta kvällen med lindy hop med daniel koivunen. BÄST! så himla roligt med lindy hop, jag måste börja. så fort jag har tid dvs. kanske till hösten då? ÅH vad roligt det skulle vara! och så får man klä sig i fina kläder och ha fina frisyrer (jag måste läsa schleus projektrapport, hon har typ forskat inom ämnet lindy hop).

hej ikväll är jag osammanhängande. pussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar